فیزیک - شهرستان ماسال و شاندرمن

فیزیک - شهرستان ماسال و شاندرمن

آموزش فیزیک - کلاس های درسی خودم - اخبار فیزیک - مقالات فیزیک - حل المسائل فیزیک و ...
فیزیک - شهرستان ماسال و شاندرمن

فیزیک - شهرستان ماسال و شاندرمن

آموزش فیزیک - کلاس های درسی خودم - اخبار فیزیک - مقالات فیزیک - حل المسائل فیزیک و ...

بازدید از انجمن نجوم ثاقب گیلان


با عرض سلام و ادب خدمت همکاران گرامی

امروز(05-09-1392)  با انجمن نجوم ثاقب گیلان هماهنگی به عمل آمد تا صبح روز پنجشنبه مورخ 14 آذرماه بازدیدی برای دبیران فیزیک شهرستان منعقد گردد. پس از آن هماهنگی لازم با دبیران برای اعلام حضور یا عدم حضور انجام شد و با معاونتآموزشی اداره نیز هماهنگی های لازم جهت حسن اجرا و نیز ایاب و ذهاب دبیران به عمل امد. درنهایت برای اعلام تعداد افراد شرکت کننده در بازدید و هماهنگی برای ساعت بازدید با ریاست انجمننجوم تماس حاصل کردم که ایشان فرمودند برای تعداد محدود ما نمی توانیم خدمات ارائه دهیم. حداقل 20 تا 30 نفر باید حضور داشته باشند.

این شد که برنامهی بازدید ملغی شد.

باز هم از همکاران عزیز بابت این اتفاق عذرخواهی می کنم

با تشکر

ملکی

نظرات 1 + ارسال نظر
foumanvilla.ir چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ http://foumanvilla.ir

میتونید از طریق سایت انجمن نجوم ثاقب ، بازدید مجازی داشته باشید.
با استفاده از بخش گالری عکس.
بنده بسیار زیاد رفتم انجمن.
فومن ویلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد